۱۳۹۵ شهریور ۳۱, چهارشنبه

اسارت یک دختر ۱۳ ساله در یک خانه ویلایی

 تحقیقات پلیس برای ردیابی پسر افغان که متهم است دختر 13 ساله را ربوده و یک هفته در یک خانه ویلایی به اسارت گرفته است وارد مرحله تازه‌ای شد. دختر نوجوان مدعی است که این متهم فراری به تازگی از سوی پلیس بازداشت و به زندان منتقل شده است.  اواخر مرداد امسال زن میانسالی به پلیس آگاهی شرق تهران رفت و از پسری که دختر نوجوانش را ربوده بود، شکایت کرد.  این زن در تشریح جزئیات ماجرا گفت: «من و دخترم تبعه افغانستان هستیم و از چند سال قبل برای زندگی به ایران آمدیم. دیشب پسر جوانی که هموطن ماست وارد خانه شد و با تهدید قمه دختر 13 ساله‌ام را ربود و با خود برد.»

با شکایت این زن تحقیقات پلیس آغاز و ردیابی پسر افغان آغاز شد. بررسی‌ها نشان می‌داد این پسر پس از ربودن دختر نوجوان به مکان نامعلومی گریخته است.

یک هفته از این ماجرا گذشته بود که دختر 13ساله همراه مادرش به پلیس آگاهی رفت و گفت: «ساعتی قبل پسر افغان وی را مقابل خانه‌شان از ماشین بیرون پرت کرده و گریخته است.»
به این ترتیب پرونده آدم‌ربایی برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده و نخستین جلسه تحقیق درباره آن آغاز شد. دختر نوجوان در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به قضات گفت: «پسر جوان که از قبل وی را می‌شناختم شبانه و از روی دیوار به داخل حیاط خانه‌مان پرید. او با تهدید قمه مرا ربوده و به خانه ویلایی در یکی از شهرهای شمالی کشور برد. او مرا آزار داد و تهدیدم کرد، اگر فکر فرار به سرم بزند هر طور شده مرا پیدا می‌کند و می‌کشد. بعد از یک هفته التماس دلش برایم سوخت و قبول کردم مرا به خانه بازگرداند. به همین خاطر با ماشینش مرا  به تهران برگرداند و مقابل خانه‌مان از ماشین به بیرون پرت کرد.»

به دنبال اظهارات این دختر به دستور قضایی تلاش برای ردیابی پسر جوان آغاز شده بود که دختر جوان و مادرش بار دیگر در دادگاه کیفری استان تهران حاضر شدند و اعلام کردند به تازگی متوجه شده‌اند پسر جوان به اتهام حمل موادمخدر بازداشت شده و در زندان قزلحصار به سر می‌برد. با این ادعا قاضی دادگاه دستور داد تا حضور این متهم در زندان قزلحصار بررسی شود و چنانچه ادعای این دختر صحت داشته باشد پسر جوان برای تحقیق و محاکمه به دادگاه منتقل شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر