۱۳۹۵ تیر ۲۰, یکشنبه

آتش سوزی در برجی در مشهد مهار شد



برج سلمان در یکی از خیابان‌های اصلی شهر مشهد امروز یک شنبه ۲۰ تیرماه بعلت اتصالی شبکه برق دچار آتش سوزی شد. بنا بر آخرین خبرها این آتش‌سوزی مهار شده و خنک کردن محل آتش سوزی در حال انجام است.
بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی خراسان رضوی بمب‌گذاری در این برج را تکذیب کرده است.
او همچنین گفت سرعت گسترش آتش‌سوزی بقدری بوده که "مردم متوجه گسترش آتش در طبقات بالایی برج نشده بودند، به همین علت تخلیه برج با کمی تعلل صورت گرفته اما در حال حاضر برج کاملا تخلیه شده است.
گزارشها حاکی است که چندین مرکز آتش نشانی برای اطفا این حریق حدود ۵۰ آتش‌نشان را با تجهیزات به محل اعزام کرده‌اند.
محسن جعفری، مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد با اعلام اینکه این حریق از نمای برج آغاز شده است گفت: "طبق اعلام شاهدان این ماجرا، ابتدا صدای انفجار شنیده شده و دود از طبقه‌های سوم و چهارم این برج مشاهده شده است."

Image copyrightUGC

آقای جعفری همچنین اعلام کرد: "با توجه به گستردگی حریق و پیش روی شعله‌های آتش و احتمال سرایت آن به اماکن مسکونی و تجاری مجاور برج شماری از خودروهای اطفای حریق سنگین، پلت فوم، نردبان و تانکر آب پشتیبانی از شهرداری عاز‌م محل حادثه شده است."
به گفته آقای جعفری تا به حال گزارشی مبنی بر محبوس، کشته یا زخمی شدن کسی دریافت نشده و فقط تعدادی از آتش‌نشانان دچار دودگرفتگی شده‌اند.
برج ۱۸ طبقه سلمان در سال‌های اخیر در خیابان راهنمایی مشهد ساخته شده است. از ساخت این برج تجاری به عنوان یکی از پروژه های کلان شهر مشهد یاد شده است.
برج سلمان در زمینی به مساحت ۱۰ هزار و ۳۰۰ متر مربع واقع است.

Image copyright
Image captionاین تصویر از ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی گرفته شده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر