۱۳۹۵ مرداد ۱۰, یکشنبه

نبودن مدیر ان بومی در سطح ملی از بزرگترین مشکلات کردستان ایران است

رئیس مجمع نمایندگاه استان کردستان با اشاره به کم لطفی مسئولین به نیروهای بومی، گفت: یکی از بزرگترین مشکلات اجرایی استان کردستان نبود مدیران تصمیم گیرنده در سطح ملی و وزارتخانه ها است.
به گزارش خبرنگار زریوار خبر، منصور مرادی نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص سفر دو وزیر کابینه دولت روحانی به استان کردستان، گفت: هفته گذشته با هماهنگی های انجام شده مقرر گردید تا دو وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی و وزیر راه وشهر سازی به استان کردستان سفر کنند که بدلیل آماده نبودن چند پروژه جهت افتتاح با رایزنی استاندار کردستان با این دو وزیر این سفر به زمانی دیگری موکول شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در گفتگو با  زریوار خبر، گفت: برای اولین بار در استان کردستان سرپرست بانک رفاه کارگران استان کردستان  از میان نیروهای بومی انتخاب شد. وی با بیان اینکه تاکنون سرپرست بانک رفاه کردستان با وجود نیروهای بومی متعهد و توانمند غیر بومی بوده با پیگیری هفته اخیر فرهوش رادپور جایگزین خشنود رضا زاده شد.

وی افزود: شناخت کامل از فرهوش رادپور به عنوان مدیر توانا از وی به عنوان سرپرست جدید بانک رفا کارگران استان کردستان حمایت و در اولین روزهای انتصاب با وی دیدار نشست صمیمانه برگزار شد.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس دهم از کم لطفی برخی از مدیران کشوری به افراد توانمند بومی استان کردستان و بی توجهی به آنان گفت و تصریح کرد: نبود مدیران تصمیم گیرنده بومی در سطح ملی از جمله در سطح وزارتخانه ها یکی از مشکلات بزرگ استان کردستان است و نداشتن چنین نیروهایی عامل مهمی در عدم پیشرفت و جذب اعتبارات مورد نیاز و همچنین پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه در سطح کشور است.

منصور مرادی اظهار کرد: درصورت به کارگیری نیروهای بومی توانمند در دستگاه های اجرای و وزارتخانه ها باعث تسریع پیگیری، مشکلات و مطالبات مردم از سوی نماینده مردم خواهد شد که امیدواریم مسئولین به نیروهای توانمند و فعال  اعتماد کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر