۱۳۹۵ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

اردوغان جای پای خامنه ای گذاشته

هیچ کس نمی تواند در کار خداوند مداخله کند.
khamenei888
«محبت‌نیوز» – در شرایطی که بسیاری از کشورهای دنیا حتی دولت‌های ثروتمند بر اساس مسائل اقتصادی و اجتماعی و توجه به رفاه عمومی سیاست‌های تنظیم جمعیتی در پیش گرفته‌اند ،هستند رهبرانی که هشت‌ کشورشان گرو نه‌شان است اما در پی افزایش میلیونی جمعیت هستند.
دو سال پس از آنکه علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی با اشتباه خواندن سیاست‌های کنترل جمعیتی که از زمان هاشمی رفسنجانی در دهه شصت خورشیدی آغاز شد دستور به افزایش جمعیت ایران تا سقف ۱۵۰ میلیون نفر را داد، اکنون رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه نیز جا پای علی خامنه‌ای گذاشته و او نیز از مردمش مطالبه جمعیت کرده!
اردوغان در اظهاراتی از خانواده های مسلمان خواست فرزندان بیشتری داشته باشند و تاکید کرد که این خانواده ها نباید در برنامه های مربوط به کنترل جمعیت و تنظیم خانواده مشارکت کنند.
به گزارش رویترز رییس جمهور ترکیه گفته ما باید اولاد و تبار خود را چند برابر کنیم. برخی درباره ی برنامه ریزی جمعیت و کنترل آن صحبت می کنند. هیچ خانواده مسلمانی نمی تواند چنین رویکردی داشته باشد.
اردوغان در این سخنرانی که در یک بنیاد آموزشی در شهر استانبول انجام شده و به طور زنده از تلویزیون پخش شد گفت «هیچ کس نمی تواند در کار خداوند مداخله کند. در این جا اولین وظیفه بر دوش مادران است.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر