۱۳۹۵ خرداد ۶, پنجشنبه

زلاتان مقصد بعدی ام را انتخاب کرده ام

Image copyrightAFP
زلاتان ابراهیموویچ بازیکن پیشین پاری‌سن‌ژرمن با اشاره به این که باشگاه بعدی‌اش را انتخاب کرده در مورد احتمال حضورش در منچستر یونایتد پاسخی نداد.
این سوئدی ۳۴ ساله که با اتمام قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن بازیکن آزاد محسوب می‌شود، گفت که پیشنهادات زیادی از نقاط مختلف دنیا دارد "تصمیم خودم را گرفته‌ام و از مدت‌ها قبل می‌دانستم که کجا می‌روم و فقط مانده که دکمه را فشار دهم."
او در پاسخ به این که به منچستر یونایتد می‌رود یا نه، گفت :"بگذارید ببینیم چه پیش می‌آید."
ژوزه مورینیو که به احتمال قریب به یقین پس از اخراج لویی فان‌خال سرمربی منچستر یونایتد خواهد شد، پیش از این یک فصل در تیم اینتر میلان با زلاتان همکاری کرده است.
منچستر یونایتد که با ۲۰ قهرمانی در انگلستان پر افتخارترین تیم این کشور است در رقابت‌های این فصل لیگ برتر پنجم شد و نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.
زلاتان که قبل از پیوستن به بارسلونا با لباس اینتر و با هدایت مورینیو توانست قهرمانی سری‌آ فوتبال ایتالیا در سال ۲۰۰۹ شود، گفت: "مورینیو مردی است که می‌تواند دوباره آن‌ها را به اوج بازگرداند. من دوران همکاری فوق‌العاده‌ای با او داشتم و نمی‌دانم که بازهم می‌توانم آن تجربه را تکرار کنم یا نه."
ابراهیموویچ که در حال حاضر خودش را آماده حضور در یورو ۲۰۰۱۶ به همراه تیم سوئد می‌کند، همچنین گفت که گزینه‌های زیادی از جمله بازگشت به ایتالیا دارد "پیشنهاداتی جدی از لیگ برتر دارم، اما نمی‌توانم از آن‌ها نام ببرم."
ابراهیموویچ فوتبال را از شهر زادگاهش مالمو در سال ۱۹۹۹ شروع کرد و پس از آن برای باشگاه‌های آژاکس، یوونتوس، اینتر میلان، بارسلونا، آس میلان و پاری‌سن‌ژرمن بازی کرد.
او که در ۶۷۷ مسابقه ۳۹۲ گل زده است، فصل گذشته نمایش درخشانی داشت. زلاتان در ۵۱ مسابقه‌ای که برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفت ۵۰ گل زد. اوهمچنین با زدن ۳۸ گل در لیگ فرانسه، در این لیگ رکورددار شد.
زلاتان گفت: "من ثابت کردم که سن فقط یک عدد است. همه چیز در سر شما است. من هم اگر بخواهم کاری بکنم، آن را انجام خواهم داد."
Image copyrightGETTY
Image captionزلاتان با مربی‌گری مورینیو توانست قهرمانی سری‌آ فوتبال ایتالیا در سال ۲۰۰۹ شود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر