۱۳۹۵ آذر ۱۷, چهارشنبه

تبلیغ صدور اسلام واقعی توسط خامنه‌ای در کنار پوستر زن بر هنه

سران نظام اسلامی ایران در طی سالهای اخیر از هیچ اقدامی در جهت تبلیغ و ترویج عقاید و دیدگاههای اسلامی خود در دنیا و بخصوص غرب کوتاهی ننموده اند.
ali_khamenei
به گزارش«محبت نیوز» این روزها عکسی از پوسترهای تبلیغاتی در دنیای مجازی خبر ساز گردیده است که ویژگی منحصر به فردی در آن روئیت می شود، قضیه این تصاویر اینگونه است که در سمت چپ پوستر “علی خامنه ای” که مبلغ عکس و سخنان اوست، یک زن برهنه برای نمایشگاهی زیر عنوان «نبرد دو جنس» تبلیغ می‌کند و در سمت راست، زنی نیمه‌برهنه برای تبلیغ لباس زیر زنانه لم داده است. اینکه آیا سیدعلی خامنه‌ای جایی را که پوستر عظیم‌اش بین این دو زن قرار گرفته، می‌پسندد یا نه، جای تردید دارد.
سران نظام اسلامی ایران در طی سالهای اخیر از هیچ اقدامی در جهت تبلیغ و ترویج عقاید و دیدگاههای اسلامی خود در دنیا و بخصوص غرب کوتاهی ننموداند و بنظر می رسد این متد تبلیغی یکی از آخرین روشهای صدور انقلاب اسلامی به غرب باشد اما گاهی این اقدامات دستمایه طنز و سرگرمی در سطح جهان شده و به صورت معکوس عمل می کند.
هم‌زمان روزنامه‌ی معتبر «فرانکفورتر آلگماینه» از نصب پوستر مشابهی در فرانکفورت خبر داد که در جاده‌‌ای که به سوی شهر ماینز می‌رود نصب شده بود. به نوشته‌ی این روزنامه، نصب پوستر خامنه‌ای به احتمال زیاد بدون مجوز بوده است.
در کنار عکس خامنه‌ای، سخنی نیز از او چاپ شده است: «اسلام را از منابع اصیل و دست اول بشناسید. از طریق قرآن و روایت زندگی پیامبر بزرگ اسلام به آن ایمان بیاورید.»
“کیهان لندن” در این باره می نویسد: سوزانه شروتر، مدیر مرکز پژوهش‌های جهانی اسلام در دانشگاه گوته (فرانکفورت) این موضوع را که چطور کشورهایی مانند ایران و ترکیه و عربستان سعودی تلاش می‌کنند تا بر «بحث اسلام» در آلمان تأثیر بگذارند، «در خور تأمل» توصیف کرد.
او گفت: «این موضوع البته به این دلیل است که مسلمانان زیادی در آلمان زندگی می‌کنند و همین امر زمینه را برای تبلیغات این کشورها مساعد می‌سازد.»
گفتنی است مرکز فرهنگ اسلامی نیز که وابسته به جامعه‌ی شیعیان در آلمان است و عمدتن ایرانیان در آن سازماندهی شده‌اند، درباره پوستر خامنه‌ای در فرانکفورت اظهار نظری نکرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر