۱۳۹۵ آبان ۱۷, دوشنبه

فیلم و عکس تجمعات اعتراضی شاگردان زندانی سیاسی محمد علی طاهری

فیلم و عکس تجمعات اعتراضی شاگردان زندانی سیاسی محمد علی طاهری
كانون حمایت از خانواده جان باختگان و بازداشتی ها 17آبان: بنا بر اخبار منتشره، هواداران و شاگردان زندانی سیاسی محمد علی طاهری در شهرهای مختلف من جمله شهرهای تهران، شیراز، تبریز، کرج، اصفهان، کرمانشاه و مشهد تجمعات اعتراضی برگزار کردند. این تجمعات اعتراضی برای آزادی و همچنین اطلاع رسانی از وضعیت زندانی سیاسی محمد علی طاهری می باشد. هواداران و شاگردان محمد علی طاهری خواهان روشن شدن وضعیت این زندانی سیاسی که در اعتصاب غذا به سر می برد، شدند. گفتنی است که محمد علی طاهری به دلیل وضعیت جسمی وخیم در بیمارستان بستری می باشد.
لازم به یادآوری می باشد که زندانی سیاسی محمد علی طاهری در تاریخ ۱۴اردیبهشت ۹۰ دستگیر و به اتهاماتی از قبیل توهین به مقدسات، استفاده غیر مجاز از عناوین علمی دکتر و مهندس، مداخله غیر قانونی در امور پزشکی و درمان بیماران و ضاله بودن کتب و آثار، به ۵سال زندان و پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان جزای نقدی و همچنین به ۷۴ضربه شلاق محکوم شد.
شایان توجه اینکه زندانی سیاسی محمد علی طاهری محکومیتش به پایان رسیده و حتی جریمه وی پرداخت شده اما ماموران و مسئولین زندان از آزادی او با ساختن پرونده ای جدید و تمدید قرار بازداشت، جلوگیری می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر