۱۳۹۵ آذر ۴, پنجشنبه

تجمع اعتراضی به حذف نام بلوچستان در روز پنج آذر

تجمع اعتراضی به حذف نام بلوچستان در روز پنج آذر
كانون حمایت از خانواده جان باختگان و بازداشتی ها 4آذر: بر اساس خبرهای منتشره، هموطنان بلوچ ما در اعتراض و مخالفت با نام و تجزیه بلوچستان فراخوانی را در تراکتهایی منتشر کردند و در آن خواسته اند که در روز ۵آذر ۹۵ تجمع اعتراضی برگزار کنند و خواسته های خود را به گوش مسئولین برسانند. متن کامل خواسته آنها به قرار زیر می باشد:
حذف نام و تجزیه بلوچستان به هیچ وجه قابل پذیرش نیست. بدانید که شغالها زمانی به سمت خوردن بوفالوهای بزرگ میروند که از آنها هیچ صدایی بگوش شان نرسد و احساس کنند مرده اند و امروز سالها سکوت ما، دشمن شغال صفت مان را به این حد از یقین رسانده است که من و تو مرده ایم. به همین جهت پیوسته قصد دین و سرزمینمان را میکند و امروز خواستار حذف نام بلوچستان و القای نامهای جعلی همچون ولایت بر ماست. نام منفوری که عقیده و باور به آن نزدمان کفر محض است چه به آن برسد که نامش را بر سرزمینمان بگذاریم.
از عموم هموطنان بلوچ خواهشمنديم نسبت به بي توجهي مسئولان كشور از تكرار حذف نام بلوچستان در ادارات دولتي و اينبار بانك رفاه شهروند بلوچ در تمام شهرهاي بلوچستان جهت اعتراض به اين عملكرد غير قابل عمد در تاريخ ۵آذر ۱۳۹۵  بعد از خطبه جمعه نسبت به اين موضوع خائنانه معترض و صداي دفاع از هويتمان را به گوش مسئولان كشوربرسانيم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر