۱۳۹۵ آبان ۲۱, جمعه

آیت الله ها برای ترامپ خط و نشان کشیدند

روحانیون صاحب تریبون در واکنش به نتایج انتخابات آمریکا همچنان رنگ و بوی توهین و جنگ ستیزی دارد.
akhond_iran
به گزارش«محبت‌نیوز» انتخابات دانلد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در ایران با واکنش‌های مختلفی همراه بود. حامیان دولت حسن روحانی و اصلاح‌طلبان که روی ادامه بده و بستان با دموکرات‌ها دل بسته بودند حسابی شوکه شدند.
اما در این بین واکنش آیت‌الله‌ها و روحانیون صاحب تریبون در واکنش به نتایج انتخابات آمریکا همچنان رنگ و بوی توهین و جنگ ستیزی داشت، آنها نیز در هر فرصتی برای ترامپ خط و نشان کشیدند.
احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه گفت «اگر ترامپ یک جو مردانگی داشته باشد باید از ملت ایران عذرخواهی کند و حواسش باشد بازی با ایران بازی با دم شیر است.»
او گفت: «آمدی در مناظرات و گفتی ملت ایران تروریست هستند، خجالت نکشیدی اگر یک جو مردانگی داشته باشی باید از ملت ایران عذرخواهی کنی، این ملت، ملت عزیز و شجاع است حواست باشد بازی با ایران بازی با دم شیر است».
او با دروغگو خواندن روسای جمهور آمریکا گفت «به کاندیدای تازه به دوران رسیده می‌گویم و امیدوارم از طریق امواج به گوش او برسد که ایران اسلامی یک منش دارد و یک شعار، منشش مقاومت تا آخرین نفس و تا آخرین نفر است و شعارش هم شعار حسین است هیهات من الذله و امیدوارم ملت ایران را بشناسد و به بیراهه نرود».
موحدی کرمانی دیگر امام جمعه تهران در حاشیه مراسم ختم جعفرشجونی در پاسخ به سوالی مبنی بر رفتار نامزدهای انتخاباتی آمریکا پس از انتخابات ریاست جمهوری گفته «وای اگر طعنه قرآن زند انجیل و زبور، وای که چقدر مودب تر از بعضی از ایرانی‌ها بودند».
احمد علم‌الهدی، نمانیده ولی فقیه در مشهد نیز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفته «در حاکمیت آمریکا چه خر و چه فیل حاکم باشد فرقی نمی‌کند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر