۱۳۹۵ آبان ۲۵, سه‌شنبه

یکی از بهترین مطالب که در طول زندگیم خوانده بودم اسلام و مسیحیت

چند روز قبل در میدان پونک تهران یک زن محجبه مورد حمله وحشیانه یک دختر بد حجاب قرار می گیرد. خانم شمس 30 ساله بعد از مواجهه با یک دختر بد حجاب، بنا بر وظیفه اسلامی خود، وی را امر به معروف و نهی از منکر می کند، ولی متأسفانه مورد حمله وحشیانه دختر بد حجاب قرار گرفته و مجروح می شود.
خانم شمس می گوید : مسیر برگشت من از محل کار به سمت منزل از محدوده میدان صادقیه تا میدان پونک است. ساعت حول و حوش 5 بعدازظهر بود که نزدیک مرکز خرید پونک رسیدم. معمولاً هم اطراف مرکز خریدها و پاساژها پاتوق زنان و دختران بدحجاب است با یکی از این زنان بدحجاب مواجه شدم و مثل همیشه که بر حسب تکلیف دینی، با یک جمله به آرامی، امر به معروف می‌کردم به این خانم تنها یک جمله گفتم و آن این بود که «می‌شود حجابت را رعایت کنی» فقط و فقط همین یک جمله را گفتم که هنوز به نقطه آخر آن نرسیده بودم به یک باره، به سمت من حمله کرد و گلوی من را فشار داد و با دست دیگر شروع به چنگ انداختن به صورت من کرد. من هم که روزه بودم و هوا هم گرم بود احساس خفگی می کردم اما به هر طریقی که بود تلاش کردم بدن خودم را از دست‌های او جدا کنم.
این اتفاق ناراحت کننده باعث شد تا سایت "محبت نیوز" از خوشحالی در پوست خود نگنجد و در تیتر عجیبی، «برخورد وحشیانه» دختر بد حجاب را «برخورد شجاعانه» بنامد!
به نظر می رسد نگرانی این سایت مسیحی از آموزه های اسلامی خصوصاً امر به معروف و نهی از منکر باعث شده تا در یک اقدام غیر حرفه ای، گزارش واقعی این اتفاق را به صورت وارونه جلوه دهد. از طرف دیگر درج این خبر وارونه در سایت محبت نیوز حاکی از این مطلب است که این سایت مسیحی و مسیحیان تبشیری داخل و خارج از کشور به دنبال ضعیف کردن اسلام و ترویج مسیحیت تحریف شده در ایران هستند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر